Michał Prządka obejmie stanowisko Operations Director w Kantarze

  • Informacja prasowa

Polska w awangardzie zmian na rynku informacji marketingowej

Od 15 listopada Michał Prządka obejmie stanowisko Operations Director w Kantar Insights. Dotychczas zajmował stanowisko CEO w El Passion, firmie technologicznej wspomagającej rozwój start-up’ów. Dla marek Kantara w Polsce to zapowiedź stworzenia nowego modelu biznesu badawczego, którego nadrzędnymi celami są oszczędność czasu i wzrost biznesu klientów.

Dołączenie Michała Prządki do struktur Kantara to odpowiedź na wyzwania, związane z nowymi regułami gry rynkowej w XXI w. Zapowiada rewolucyjne zmiany z jednej strony w dziedzinie automatyzacji procesów badawczych, z drugiej dopasowania struktury i procesów po stronie realizacji i analizy danych do unikalnych potrzeb zespołów badawczych i ich klientów. To także nowy rozdział w dziedzinie raportowania wyników. Planowany efekt dla klientów marek Kantara to utrzymanie najwyższej jakości obsługi, udoskonalenie standardów raportowania i skrócenie czasu realizacji projektów. Nowy sposób działania firmy uwolni także więcej czasu potrzebnego na wypracowanie z klientami rekomendacji biznesowych.

Dzięki planom stworzonym razem z Michałem, marki Kantar Insights w Polsce – Kantar TNS, Kantar Millward Brown i Kantar Public – wejdą na niespotykany dotąd na rynku badawczym poziom konkurencyjności. Zaprojektowane od nowa i dobrze naoliwione mechanizmy realizacji, analizy i przetwarzania wyników wzmocnią pozycję Kantara nie tylko na tradycyjnym rynku badawczym, ale także wśród małych butików oraz firm technologicznych, które pojawiły się na rynku informacji marketingowej.” – mówi Krzysztof Kruszewski, CEO Kantar Insights w Polsce.

Michał nie mieści się w klasycznej definicji funkcji Operations Director. Ta zmiana sprawia, że Polska przechodzi do awangardy nie tylko w ramach struktur Kantara, ale i na globalnym rynku badawczym. Pozycja lidera marek Kantara pozwala wierzyć, że to także szansa zmiany jakościowej na całym rynku badawczym w Polsce.” – powiedział Dave Lee, Regional Operations & IT Director Kantar Insights, Southern and Eastern Europe, Benelux & Israel.


MichalPrzadkaKantar

Michał Prządka jest absolwentem informatyki oraz socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. W 2002 roku związał się z branżą badawczą, najpierw jako badacz ilościowy, potem jako programista a wreszcie jako szef działu nowych technologii w Millward Brown Poland. Współautor wielu narzędzi analitycznych i systemów usprawniających proces badawczy. Od 2015 zajmował stanowiska Head of Business Development, a następnie CEO w El Passion (www.elpassion.com), firmie technologicznej wspomagającej rozwój startupów. Doświadczonych menedżer, pasjonat zwinnych metod zarządzania.

Na stanowisku Operations Director Michał Prządka zastąpi Agnieszkę Chojnacką, która rozstaje się z firmą.

Klucze Jakości 2017 i nagrody w Wielkim Teście Salonów wręczone!

  • Informacja prasowa

20 września 2017 r., podczas piątej konferencji motoryzacyjnej Kantar TNS “Jutro jest dziś. Moment, w którym zmieniają się zasady gry na rynku motoryzacyjnym” zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznane na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2017. Wręczono także nagrody za najlepsze wyniki w tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat.

TNS Garage Quality Check 2017 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego Kantar TNS.  To jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi.

W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz piąty, a po raz trzeci została przyznana nagroda w kategorii marek premium. Nagrody wręczali Karolina Wetoszka, Strategic Account Manager w zespole badań rynku motoryzacyjnego Kantar TNS i szefowa projektu TNS Garage Quality Check oraz Krzysztof Kruszewski, Managing Director Kantar Insights w Polsce.

Złoty Klucz Jakości, tak jak rok temu, trafił do Renault Polska. Statuetkę odebrał Zbigniew Wierzbicki, Dyrektor ds. Klientów i Skuteczności Sieci Terytorium EAST. II miejsce w rankingu na najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO otrzymał Peugeot, statuetkę Srebrnego Klucza Jakości 2017 odebrał Piotr Karaszewicz, Dyrektor ds. Części Zamiennych i Serwisu PSA, który odebrał  również Brązowy Klucz Jakości dla marki Citroen

Klucz Jakości dla Marki Premium powędrował do Audi, a nagrodę odebrał Leszek Kempiński, Kierownik PR marki Audi.

Serdecznie gratuluję wszystkim laureatom Kluczy Jakości 2017. Cieszy mnie rywalizacja marek w obszarze jakości obsługi, do której jednym z bodźców są także przyznawane przez nas nagrody, a jej beneficjentami są klienci. Jako lider badań w polskiej branży motoryzacyjnej będziemy nadal wskazywać najlepsze praktyki w zakresie obsługi posprzedażnej, aby wspierać biznes naszych klientów. Przecież to właśnie wyjątkowa obsługa w ASO jest jednym z głównym czynników wzmacniających lojalność na rynku samochodów nowych.” – powiedział Michał Roszkowski, Szef Działu Badań Rynku Motoryzacyjnego w Kantar TNS.

Laureaci Kluczy Jakości 2017
KLUCZE_JAKOSCI_2017_,LAUREACI

Podczas konferencji wręczono także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Nagrody w tej kategorii wręczali Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny tygodnika Auto Świat oraz Krzysztof Kruszewski, Managing Director Kantar Insights w Polsce. 

Nagroda za I miejsce w kategorii marek popularnych trafiła do marki Renault Polska. Statuetkę odebrał Zbigniew Wierzbicki, Dyrektor ds. Klientów i Skuteczności Sieci Terytorium EAST. II miejsce zajęła marka SEAT, statuetkę odebrał Tomasz Życki, Szef Marki SEAT w Polsce. Na trzecim miejscu znalazła się Mazda, nagrodę odebrał: Łukasz Żerdzicki, Dealer Network Development Manager.
W kategorii marek premium zwyciężyła marka Audi, nagroda powędrowała do rąk Leszka Kempińskiego, Kierownika PR marki Audi.

Laureaci Wielkiego Testu Salonów 2017

WIELKI_TEST_SALONOW_2017_LAUREACI

Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym!

Polacy na czele ruchu oporu wobec reklam online

  • Informacja prasowa

Jesteśmy narodem niepokornym nie tylko w kwestiach społeczno-historycznych, ale również w ramach online marketingu.

Wyniki globalnego projektu Connected Life 2016 wskazują, że aż 51% Polaków korzysta z ad-blockerów, czyli programów, które mają za zadanie ograniczać liczbę reklam wyświetlanych na odwiedzanych stronach. Jest to najwyższy wynik na całym świecie! Czytaj dalej …

Pomiar postrzegania jakości życia w Europie

  • Informacja prasowa

Eurofound (Europejska Fundacja na rzecz Poprawy Warunków Życia i Pracy) rozpoczyna dzisiaj realizację terenową czwartej rundy Europejskiego Badania Jakości Życia (ang. European Quality of Life Survey, EQLS).  Badanie to, które jest źródłem kompleksowych informacji o poglądach obywateli 33 krajów, w tym państw członkowskich Unii Europejskiej i krajów kandydujących do UE, zostanie zrealizowane w trakcie nadchodzących 13 tygodni. Czytaj dalej …

Klucze Jakości 2016 i nagrody w Wielkim Teście Salonów wręczone!

  • Informacja prasowa

W piątek, 23 września 2016 r., podczas czwartej konferencji motoryzacyjnej TNS Polska „Znikający punkt” zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznane na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2016. Wręczono także nagrody za najlepsze wyniki w tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Czytaj dalej …

Kamil Michalski w Kantar Insight Poland

  • Informacja prasowa

We wrześniu do Kantar Insights Poland (organizacja obejmująca Kantar Millward Brown i Kantar TNS) dołączył Kamil Michalski. Obejmie on nowe w Kantarze stanowisko Digital Director. Czytaj dalej …

Nowa Identyfikacja firm grupy Kantar

  • Informacja prasowa

Kantar wprowadza nową identyfikację wizualną dla wszystkich marek, pod którymi prowadzi działalność na świecie, a ponadto ogłasza premierę dwóch nowych marek 

Ujednolicony wygląd i tożsamość to sygnał silniejszej współpracy w ramach grupy.
Czytaj dalej …

Lamparty 2016 wręczone!

  • Informacja prasowa

W czwartek, 19 maja 2016r., podczas XVI Konferencji Finansowej TNS Polska, zostały wręczone Lamparty – nagrody przyznawane przez bankowców i ubezpieczycieli za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej. W swoich kategoriach zwyciężyły ING Bank Śląski oraz PZU.  Czytaj dalej …

Rusza catmind.pl – Inteligentny Monitoring Kategorii

  • Informacja prasowa

Rusza catmind.pl – Inteligentny Monitoring Kategorii. Całkowicie nowa usługa na styku badań, doradztwa i monitoringu sieci. Bezpłatny dostęp do 31 maja 2016! Czytaj dalej …

Zmiany organizacyjne w Millward Brown i TNS Polska

  • Informacja prasowa

1 marca 2016 roku Krzysztof Kruszewski otrzymał nominację na pozycję CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska. Stanowisko to zastępuje dotychczasowe pozycje Dyrektora Zarządzającego Millward Brown oraz Dyrektora Zarządzającego TNS Polska. Czytaj dalej …

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje prasowe?

Dodaj swój adres do Biura Prasowego

Biuro Prasowe TNS Polska

+48 22 598 98 98
biuro.prasowe@tnsglobal.com

Bądź na bieżąco!

Zajrzyj na naszego bloga:Co słychać?